Central California's Premier RSX Club
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 4:59 pm

This is the new Cen Cal CRSX....all our info is here, anything you need to know about Cen Cal CRSX...this is the place

a link to ClubRSX.com is at the very bottom of the page as well!
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:30 pm

20RSX-S06 wrote:
This is the new Cen Cal CRSX....all our info is here, anything you need to know about Cen Cal CRSX...this is the place

a link to ClubRSX.com is at the very bottom of the page as well!

Back to top Go down
View user profile
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:32 pm

so wheres the diy on how to become a moderator cheers
Back to top Go down
View user profile
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:34 pm

lol, i figured you and eric could be moderators (if eric is cool with it) i just have to figure out how to do it
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
1fastk

avatar

Posts : 5
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:36 pm

HAH VERY COOL good shiet bobbo!
Back to top Go down
View user profile
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:38 pm

20RSX-S06 wrote:
lol, i figured you and eric could be moderators (if eric is cool with it) i just have to figure out how to do it

eric wont care, we both can be moderators Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:38 pm

lol im glad you like it
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:40 pm

20RSX-S06 wrote:
lol im glad you like it

ok James you should be a Moderator now
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:41 pm

20RSX-S06 wrote:
lol im glad you like it

thanks bobby, now the waiting begins...
Back to top Go down
View user profile
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:42 pm

shouldnt be too long before everyone switches over
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 5:46 pm

20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked
Back to top Go down
View user profile
8ur civic

avatar

Posts : 15
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:04 pm

rabbit bounce
Back to top Go down
View user profile
8ur civic

avatar

Posts : 15
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:09 pm

Jamdc5 wrote:
so wjheres the diy on how to become a moderator cheers
Back to top Go down
View user profile
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:42 pm

Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

i guess we will just have to have another meet haha
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
02_Type-Slow

avatar

Posts : 16
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : The back seat of my baby.

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:43 pm

Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

Lol SORRY JAMES!!!
Back to top Go down
View user profile
8ur civic

avatar

Posts : 15
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:51 pm

20RSX-S06 wrote:
Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

i guess we will just have to have another meet haha

Hey bobby u should do the background a different color its a pain in the ass the see.the dark blue lettering.lol
Back to top Go down
View user profile
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:54 pm

8ur civic wrote:
20RSX-S06 wrote:
Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

i guess we will just have to have another meet haha

Hey bobby u should do the background a different color its a pain in the ass the see.the dark blue lettering.lol

yeah i know but i cant find out how to change the color of the usernames haha ill figure it out
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:55 pm

8ur civic wrote:
20RSX-S06 wrote:
Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

i guess we will just have to have another meet haha

Hey bobby u should do the background a different color its a pain in the ass the see.the dark blue lettering.lol

_________________
cheers
Back to top Go down
View user profile
8ur civic

avatar

Posts : 15
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:57 pm

Jamdc5 wrote:
8ur civic wrote:
20RSX-S06 wrote:
Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

i guess we will just have to have another meet haha

Hey bobby u should do the background a different color its a pain in the ass the see.the dark blue lettering.lol

Use this pic bobby as the top of the page Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 6:59 pm

8ur civic wrote:
Jamdc5 wrote:
8ur civic wrote:
20RSX-S06 wrote:
Jamdc5 wrote:
20RSX-S06 wrote:
shouldnt be too long before everyone switches over

bobby we need a new cen cal pic on the top of the page, im not there Shocked

i guess we will just have to have another meet haha

Hey bobby u should do the background a different color its a pain in the ass the see.the dark blue lettering.lol

Use this pic bobby as the top of the page Very Happy

_________________
cheers
Back to top Go down
View user profile
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 7:14 pm

try this one bobby


_________________
cheers
Back to top Go down
View user profile
20RSX-S06
Admin
avatar

Posts : 75
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Age : 30
Location : Fresno, CA

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 7:17 pm

what do you think of the one up now
Back to top Go down
View user profile http://cencalcrsx.forumotion.com
Jamdc5

avatar

Posts : 40
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02
Location : California

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 7:18 pm

20RSX-S06 wrote:
what do you think of the one up now
its too big

_________________
cheers
Back to top Go down
View user profile
K20_IVTEK

avatar

Posts : 24
REP!!! : 3
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 7:25 pm

Bobby excellent job on the site bro. But no pics of my ride. Oh and u should pit a quick reply box on the bottom of the page. Just a suggestion. Love it.
Back to top Go down
View user profile
8ur civic

avatar

Posts : 15
REP!!! : 0
Join date : 2011-05-02

PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   Mon May 02, 2011 7:28 pm

Try James pic cuz mine seems alike to big
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: {CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)   

Back to top Go down
 
{CHAT} The new Cen Cal CRSX (Hopefully Eric doesnt get his H's jacked again)
Back to top 
Page 1 of 8Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Tauro's Mum slams Eric Hollingsworth for Sally decision
» adie chat box
» A Drink and a chat and maybe a bite to eat
» Eric Staal Injured
» Eric Jenkins - Portsmouth - Northeastern Huskies

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
CenCalCRSX :: 559 Central :: General Discussion-
Jump to: